Νεα Άρθρα
latest

728x90

header-ad

468x60

header-ad
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κοινωνικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κοινωνικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Για ποιους λόγους πρέπει να έχουμε τα κινητά μακριά από το κρεβάτι;



Η χρήση κινητού τηλεφώνου, υπολογιστή-ταμπλέτας ή άλλου ηλεκτρονικού «γκάτζετ» στο κρεβάτι πριν τον ύπνο αποτελεί «συνταγή» αϋπνίας ή κακής ποιότητας ύπνου, προειδοποιεί μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη , που αξιολόγησε όλες τις σχετικές έρευνες μέχρι σήμερα πάνω στο ζήτημα.
         
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον ειδικό στη βιοστατιστική Μπεν Κάρτερ του King's College του Λονδίνου και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό παιδιατρικό περιοδικό "JAMA Pediatrics", αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) 20 έρευνες παρατήρησης, που συνολικά αφορούσαν περίπου 125.200 παιδιά, με μέση ηλικία 14,5 ετών. Διαπιστώθηκε ότι η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών υπερδιπλασιάζει τον κίνδυνο ανεπαρκούς ύπνου.
         
Οι επιστήμονες επισήμαναν ότι ο ύπνος είναι ζωτικός για την υγιή σωματική και ψυχική ανάπτυξη των παιδιών και τόνισαν ότι η χρήση ηλεκτρονικών φορητών συσκευών πριν από τον ύπνο έχει αρνητικές συνέπειες τόσο για την ποσότητα, όσο και για την ποιότητα του ύπνου, με αποτέλεσμα τα παιδιά να είναι νυσταγμένα την επόμενη μέρα.
         
Οι ερευνητές συνιστούν την ελάχιστη δυνατή χρήση τέτοιων συσκευών στην κρεβατοκάμαρα πριν την ώρα του ύπνου.
Πηγή:http://www.govastileto.gr/ugeia/gia-pious-logous-prepi-na-exoume-ta-kinita-makria-apo-to-krevati/

Προτάσεις. Τριήμερο ταξίδι στα Γιάννενα μόνο 100€

Πρόταση για καλό τριήμερο! Ταξίδι στα Γιάννενα με πολύ κέφι, τραγούδι, και διάθεση!
(Το ταξίδι δεν διοργανώνεται από τα kalatanea όμως θα είμαστε και εμείς εκεί.)

Ποιοι γλιτώνουν από την αύξηση των ορίων ηλικίας και βγαίνουν στη σύνταξη πριν από τα 67

Μικρή παράταση έως το φθινόπωρο παίρνουν οι αλλαγές στο ασφαλιστικό.
Ετσι, δίνεται η ευκαιρία στους ασφαλισμένους του ΙΚΑ, του Δημοσίου, του ΟΑΕΕ, καθώς και των Ειδικών Ταμείων (ΔΕΚΟ-τραπεζών) που συμπληρώνουν την ηλικία συνταξιοδότησης να αποφύγουν τη σταδιακή αύξηση των ορίων ηλικίας στα 62 για μειωμένη σύνταξη και στα 67 για πλήρη, με λιγότερα από 37 χρόνια ασφάλισης.

Όχι άλλοι πεζοί, νεκροί και τραυματίες, στην άσφαλτο.

Συνήθως γράφουμε καλά νέα. Όμως αυτό το θεωρούμε κοινωνική ευθύνη.





Επειδή προσωπικά μου έχει συμβεί!!
Και ειδικά σε δρόμους χωρίς πεζοδρόμιο,και τεχνικό φωτισμό.
Βαδίζοντας
Βάδιζε στο πεζοδρόμιο
Όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, βάδιζε στην αριστερή άκρη του δρόμου για να βλέπεις τα οχήματα που έρχονται προς το μέρος σου.
Εάν είστε πολλοί μαζί βαδίζετε ο ένας πίσω από τον άλλο.
Όταν συνοδεύεις μικρά παιδιά να τα κρατάς καλά από το χέρι και από τη σωστή πλευρά.
Στο σκοτάδι όταν κυκλοφορεί οι οδηγοί δυσκολεύονται να σε δουν.
Να φοράς ανοιχτόχρωμα ρούχα ή να έχεις αντανακλαστικές ταινίες ή έναν αναμμένο φακό.
Παρακαλώ ας το κοινοποιήσουμε όλοι. Είναι πολύ σοβαρό...
το κείμενο το διάβασα εδώ. http://www.policenet.gr/…/ar…/TrafficPol/ApofigiTroxaiou.htm

LilantioNews

LilantioNews
Το Ληλάντιο στην οθόνη σας